sâmbătă, 12 septembrie 2009

Friendship...


Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten,oricum te va rani din cand in cand. Da...mi se intampla des, in ultima vreme foarte des. Sunt o persoana foarte sociabila si comunicativa si mereu mi-a placut sa am prieteni, sa am cu cine discuta. Dar cred ca, greseala mea a fost ca m-am implicat mult prea mult intr-o relatie de prietenie. Am ajuns sa cred ca , acum, mai nou, totul se bazeaza pe interes si perversitate. De fapt, cred ca asta s-a intamplat din totdeauna, dar eram eu mult prea naiva ca sa imi dau seama. Cred ca mai sigur ar fi sa ma incred mai mult in dusmani cinstiti decat in prieteni falsi. Am multi prieteni falsi, foarte multi. Iar oamenii in care pot avea incredere, ii pot numara pe degete...sunt putini la numar. Dar compenseaza unul singur tot golul asta si nu mai duc lipsa de prieteni. Dar sunt ok...chiar sunt ok...si sunt fericita ca am tot ce mi-am dorit vreodata. Primesc iubire, intelegere, afectiune, absolut tot ce am nevoie ... si toate astea de la un singur om. Si cu ocazia asta ii multumesc!

Un comentariu:

when.it.rains spunea...

Ehei, Crissu` daca ai stii cat te invidiez cateodata, dar nu in sensul rau, of course. Ai gasit pe cineva care te iubeste si care are grija de tine. Si se vede pe fata ta, si nu numai, chiar si din comportament ca te`ai maturizat, si ca el te`a ajutat. Pisici, pacat ca trebuie sa inceapa scoala. O sa iti fie dor de el, stiu, dar am incredere ca o sa treceti peste tot. Punct. Si despre prieteni... huh? Crezi tu ca in viata o sa gasesti doar oameni asa, normali? Nuuu.Ca doar tu ziceai ca mai bine nu ar fi fost locuit pamantul. Nu conteaza ce zic restul, tu sa te simti bine;)