luni, 21 septembrie 2009

Feel good!


Acum 10 minute am iesit sa fumez o tigara si in timp ce fumam am stat si m-am gandit la ceea ce spun acesti minunati oameni care ne conduc tara “iarba este drog de mare risc”. Cum pot acesti oameni sa incadreze iarba in acelasi loc cu cocaina, cand intre aceste 2 droguri este o mare diferenta. In primul rand eu nu consider iarba un drog, ci mai degraba “o stare de bine”. Daca stam si ne uitam atent la ceea ce se intampla in tarisoara noastra, mai ales la stiri o sa vedem doar alcoolisti care violeaza , omoara si cine stie ce alte lucruri mai fac, dar nu am vazut pana acum niciun caz in care sa se spuna “a fumat iarba si a omorat-o/violat-o pe cutare”. Surprinzator este faptul ca unele tari au reusit sa legalizeze iarba, ba chiar mai mult, o folosesc in medicina. Spre exemplu Olanda foloseste iarba pentru cei cu probleme psihice si pentru cei care au depresii puternice, dar si pentru consumul populatiei. Noi de ce nu putem face asta?!? Daca am face un test sa vedem cum reactioneaza doi oameni care sa bea si alti doi care sa fumeze, sansele ca cei din urma sa reactioneze violent sunt mult mai mici decat cei care ar bea.
Mai nou in toata tara s-au deschis spice shop-uri unde vand droguri legale, dar si astea urmeaza sa fie inchise in cel mai scurt timp datorita teribilismului copiilor din ziua de azi.
Incet incet nu o sa mai avem voie sa facem nimic in tara asta, totul o sa devina ilegal din cauza unui sistem indoctrinat care scoate legi pe banda rulanta, dar niciuna nu este destul de eficienta incat sa scoata tara asta din jegul in care se afla.

Articoul postat de T.B

Un comentariu:

Anonim spunea...

so tru..